1

Watch out for massive price markups at this shop. They tried to charge me over $700 just for a hybrid battery cooling fan on my Prius (a part that typically costs under $300). The Toyota dealership in Murray ended up completing the repair for over $900 LESS than this shop’s total quote. I got both fans replaced totaling about $1200 at Toyota, and this shop’s total quote was $2197. When I called back to get a refund, they initially tried to make excuses for the price. Only when I voiced my suspicion that they were taking advantage of me because I am not from the US and am a woman did they drop the sales pitch and grant the refund. Unfortunately, I can’t attach the quote here since it won’t let me.

Greici, we’re sorry to hear that you left feeling this way. We do want to clarify that the amount refunded was the deposit you had placed toward the repair and parts we had ordered, and that deposit would have been refunded regardless of the concerns you raised during the conversation. We take pricing and customer trust very seriously, and our estimates are based on the specific parts, labor, and repair procedures included in the job we are quoting. We would never price a repair differently based on a customer’s gender or where they are from. We appreciate your feedback and regret that we were unable to earn your confidence in this situation.

- Steve's Automotive Specialists - Orem
1

This place blows, have a dude that got shafted. The messed his car up bad! He is still finding things they messed up on. DONT TAKE YOUR CAR HERE.

5

Frank was great thank you Steve’s auto

Thanks for your 5 Star Rating John! :)

- Steve's Automotive Specialists - Sandy
5

Frank was great, went above and beyond. Gave a great discount on the work

Thanks for your 5 Star Review Lauretta! :)

- Steve's Automotive Specialists - Sandy
5

They did a great job on my truck it went really good. Frank keep me informed with the updates and texts and telephone calls really great service..

Thanks for the review Big Bear! We are glad Frank took excellent care of you during your visit :)

- Steve's Automotive Specialists - Sandy
5

Thanks for your 5 Star Rating Brooke! :)

- Steve's Automotive Specialists - Orem
5

I have used Steve’s automotive twice on my Land Rover. The 1st time he reset a code and didn’t change me a dime… PLUS he got me an Uber to get to my destination and they paid for it!!! Both times I walk in the door and they get me in right away even though they are super busy! They are so friendly, fast, and get you in and out as quickly as possible. I love this place and highly recommend it.

Tracy, thank you so much for the kind words and for trusting Steve’s Automotive Specialists with your Land Rover. We’re glad we could make both visits easy and convenient, from getting you taken care of quickly to helping with transportation when you needed it. We truly appreciate your recommendation and look forward to helping you again whenever you need us!

- Steve's Automotive Specialists - Orem
3

Update: i am very pleased with Richard, the owners goodwill he responded promptly to the issue and made things right while i still feel the overall experience does not warrant a 5 star review i will be giving them another chance in the future. I left my vehicle for roughly 10 hours for an inspection and service. I arrived at the agreed-upon 6 PM completion time, only to find that the vehicle hadn’t even been pulled in. I ended up waiting another hour. I chose to be patient and didn’t make an issue of the delay. The CVT service was then completed right at closing. When I got into the vehicle, it started and immediately died. They had tested the battery as being in poor condition and eventually got it running, but the timing was understandably concerning and further reduced my confidence in the service. When I came back inside frustrated, Reid’s attitude became confrontational, and he made me feel responsible for them staying late. The mechanic’s inspection was helpful, but the poor communication and the way the situation was handled at the end left me with very little confidence in the overall experience.

Aidan, I’m sorry to hear that your visit left you feeling frustrated and with less confidence in our service. The delay, communication around the timing of your vehicle, and the way your concerns were handled at the end of the visit are all things I take seriously. I’d appreciate the opportunity to better understand what happened and work toward a resolution. Please contact me directly at 801-694-7936. —Richard, Owner

- Steve's Automotive Specialists - Clearfield
2

I am highly disappointed with the pricing transparency and value at Steve's Automotive Specialists. We were charged $1,400 for a thermostat housing replacement, which is roughly double the standard market rate for this type of repair on a standard vehicle. To make matters worse, they followed up this massive bill by giving us an incredibly high-end, inflated quote for shocks. While the staff is professional and the digital updates are convenient, their pricing model is entirely disproportionate to the work being performed. If you are looking for fair, competitive, independent mechanic rates, I strongly advise taking your vehicle elsewhere for a second opinion before authorizing any major repairs here.

Kathy, thank you for sharing your concerns. We understand that seeing a lower price quoted elsewhere can make our pricing feel high, but repair estimates are not always comparing the same scope of work. Our recommendations often include addressing the complete system, related maintenance, quality parts, and warranty coverage rather than replacing only the immediately failed component, and those differences can significantly affect the total price. We appreciate your comments about our team and digital communication, and we would be happy to review the repair and estimate with you in detail so you can clearly understand what was included and make a fair comparison.

- Steve's Automotive Specialists - Sandy
1

We brought our car here for them to fix we ended up paying 4500$ they told us everything was great and we wouldn’t have any more problems they ran a bunch of test and everything is great! So we thought Awesome! We get the car back haven’t even had it for 2 weeks and boom car breaks down AGAIN!!!!!! Never had any problems with this car in the 3 years we have had it! So we get the car towed to Steve’s auto they bring it in look at it tell us the air conditioner compressor seized up the starter, and now we have to pay for both. Ok weird never had a problem now all of a sudden another problem this is after you told us everything was working great no other problems 🤔 so we ask how much that was going to cost they quoted us 4200$ we need a car so we have them fix it. We go in to get the car and then all of a sudden the bill was 5600$!!!!!!!!!!!! Ok so in 2 weeks spent 9800$ hoping these people know what they are doing.. nope WRONG! Not even 24 hours later we get the car and NOW NOW they tell us we have to fix our catalytic converter and two gaskets?!?!?!? So they want us to put another 3000$ NOPE we are good I will NEVER bring my car or anyone else’s car here EVER!!! To spend 12,000 in less then 3 weeks on a car that’s never had problems!! They are stealing from people and it’s honestly BULL CRAP and something needs to be done about it! I DONT RECOMMEND BRINGING YOUR CAR HERE UNLESS YOU HAVE ENDLESS AMOUNTS OF MONEY AND WANTED TO BE ROBBED AND 100% PLAYED!!! Awesome job for taking advantage of people Steve’s auto!! Definitely won’t fall for it again!!!

Hali, I’m very sorry to read how frustrated and disappointed you are with this experience. I understand how concerning it would be to spend a significant amount on repairs, experience another breakdown shortly afterward, and then be presented with additional recommended work and costs. I take concerns like this seriously, and I would like the opportunity to personally review the repair history, estimates, authorizations, and subsequent findings so I can better understand exactly what occurred. Please contact me directly at 801-694-7936 so we can discuss this in detail and work toward a reasonable resolution. —Richard, Owner

- Steve's Automotive Specialists - Clearfield
Steve's Automotive Specialists is committed to ensuring effective communication and digital accessibility to all users. We are continually improving the user experience for everyone, and apply the relevant accessibility standards to achieve these goals. We welcome your feedback. Please call Steve's Automotive Specialists - Millcreek (801) 466-2886, Steve's Automotive Specialists - Sandy (801) 559-7776, Steve's Automotive Specialists - Orem (801) 406-7422, Steve's Automotive Specialists - Hyde Park (435) 563-0400, Steve's Automotive Specialists - Clearfield (801) 820-2015, Steve's Automotive Specialists - Santa Clara (435) 673-6622 if you have any issues in accessing any area of our website.